Az emailen leadott rendeléseket minden esetben követi telefonos egyeztetés. A telefonos megrendelés során természetesen minden adat és a megrendelés pontos tárgya, menete is rögzítésre kerül.
Határozottan nem. Hiszen az akkumulátor celláinak azonos teljesítményűnek kell lennie az optimális működéshez. Ha a régi cellákat összekötjük az új, nagyobb teljesítményű cellákkal, a régiek lerontják az újak teljesítményét, és rövid időn belül az egész akkumulátor használhatatlanná válik. A BATTERY UNLMITED csak használt cellákkal dolgozik, kiküszöbölve ezt a meghibásodási forrást.
Az akkumulátor regenerálás egy környezettudatos tevékenység, hiszen a régi, rossznak vélt, fém szerkezet nem kerül ki hulladékként, hanem felújítva még pár évig használható.
Telefonon (22/ 582 108) vagy E-mailen (info@greenclean.hu) és faxon (22 582 109).Az e-mailen és a faxon keresztül leadott rendeléseket feldolgozás után minden esetben telefonos egyeztetés követi.
Határozottan igen. Az optimális kisütés esetében az akkumulátor kijelzője 20% töltöttséget mutat. Ha az esetek többségében ekkor teszik rá a töltőre, a tényleges élettartam is nagyobb eséllyel fenntartható.
A technológiát egy dél-koreai vállalat, a TURNTO fejlesztette ki a hadsereg számára, amit évekkel később kereskedelmi forgalomba hoztak. A technológiájukat három világszabadalom is védi.
Az eljárással 4-5 nap alatt regenerálhatók az elhasznált akkumulátorok. A regenerálás során felmerülő egyéb meghibásodás (pl.: cellacsere) miatt az átlagos időtartam növekedhet a hiba súlyosságának függvényében.
A legjobb eredményeket a 4-5 éve használatban lévő, 1000-1200 üzemórát futott akkumulátorokkal lehet elérni. Idősebb akkumulátorokkal is tudunk dolgozni, viszont ebben az esetben az eredmény az ólomlemezek egészségi állapotának függvényében alakulnak.
A szulfátmentesítés csak elektromos kezelést foglal magába, és a művelet nagy impulzusú elektromos árammal bombázza az ólomlemezek felületét, amelyek egyúttal sérülést is szenvedhetnek. A regenerálással ellentétben ez rövid távú megoldást nyújt.
A regenerálás egy komplex eljárás, amely fizikai, kémiai és elektromos kezelésből áll. A beavatkozás során nem sérülnek meg az ólomlemezek és 1 év garanciát is biztosítunk.
A rendszer lényege, hogy egy tartályban tárolt ioncserélt víz egy csőrendszeren keresztül eljut az akkumulátorcellákba, ahol egy mechanikus záródugó elzárja a vízáram útját, amikor a megfelelő szintet elérte a cellákban az elektrolit.
A rendszer a vizet egy 10-30 literes tartályban tárolja, annak útját pedig egy csappal lehet megnyitni.
A vizet 6 mm és 10 mm műanyag csövekben vezeti.
A központi utántöltő rendszer az összes cellát feltölti a meghatározott vízzel, ugyanis mindegyik cellán található aquamatic dugó, amelyek vékony tömlővel vannak összekötve.
Az elektrolitkeringtető rendszer az egyes akkumulátorcellákba történő levegő befújással megakadályozza, hogy az optimálistól eltérő töltési ciklus során kialakuló elektrolit rétegződés megjelenjen.
Az elektrolit keringtető része a cellákra szerelt csőrendszer. Használatakor a membránpumpa meghatározott mennyiségű levegőt fúj minden cellába. Ennek köszönhetően megindul a levegő keringetése.
Az optimális hőmérséklet az akkumulátor üzemeltetése és töltése tekintetében 20-30 Celsius fok, az ennél alacsonyabb hőmérséklet esetében az akkumulátor teljesítménye csökkenhet, és gyengülhet a munkavégző képessége.
Az ólom akkumulátor lemezekből, ólomból, ólom-oxidból, továbbá 35 %-os kénsav és 65%-os desztillált víz oldatból áll. Ezt az oldatot elektrolitnak nevezzük, ez indítja be a kémia reakciót, amely elektronokat hoz létre. Amikor az akkumulátort savsűrűség-mérővel tesztelik, gyakorlatilag az elektrolitban jelen lévő kénsav mennyiségét mérik. Amikor a mért érték túl alacsony, az azt jelenti, hogy a kémiai folyamat, amely elektronokat állít elő, alacsony intenzitású. Szóval hová lett a szulfát az elektrolitból? Az akkumulátor-lemezeken pihen, s ha újratölti az akkumulátorát, a szulfát visszatér az elektrolitba.
Az akkumulátorban lerakódott szulfátnak a folyamatát nevezzük elszulfátosodásnak. Amikor az akkumulátorok töltöttsége lemerül, majd újratöltik a normál munkafolyamatok során, az elektródákon fokozatosan szulfát kristályok rakódnak le, amelyek megakadályozzák az akkumulátorok hatékony szállító jellegét, és a kristályok hatására csökken az áramvitel intenzitása, túlmelegedhet, kiszáradhat, rövidzárlat következhet be.
Ebben az esetben ajánlatot teszünk az akkumulátor felvásárlására, illetve lehetőséget biztosítunk új vagy használt akkumulátor vásárlására a régi beszámítása mellett. A használt és az új telep esetén is biztosítunk 1 év telephelyi garanciát.
Ha hetekig, vagy akár hónapokig nem használják az akkumulátort, a szulfátosodás folyamata olyan gyorsan tönkreteheti azt, hogy menthetetlenné válik. A helyzetet súlyosbíthatja, ha lemerült állapotban tárolják, hiszen ekkor nagyobb esély van a szulfátkristályok kicsapódására.
Az akkumulátor töltése során nagy mennyiségű víz párolog el, és hidrogéngáz keletkezik. Utóbbi robbanásveszélyes lehet, ha bizonyos mennyiségben keveredik az oxigénnel.
Ennek számos oka lehet, nem megfelelő karbantartás, gyártási hiba, elégtelen töltési gyakorlat (nem teljesen töltik fel), fizikai stressz hatás, túlzott igénybevétel, nem megfelelő hőmérsékleten való tárolás stb.
A regenerálással kapcsolatban szükségünk van az akkumulátor típusára, feszültségére, teljesítményére. Segítséget jelent nekünk, ha tudjuk az akkumulátor gyártóját, gyártási évét és a súlyát.
Az elektromos targonca akkumulátorok gyártóik adataik szerint 8-10 év élettartamra lettek tervezve, viszont a valós felhasználás azt mutatja, hogy 4-5 év alatt is tönkremehetnek ellehetetlenítve ezzel a napi munkavégzést.
A legjobb eredményeket a Hoppecke, Hawker, Exide és Banner akkumulátorokkal tudjuk elérni, de sikeresen regeneráljuk TAB, Jász-Plasztik, Oldham, stb. gyártmányokat is.
Milyen hőmérsékleten lehet tárolni az akkumulátort?
Az akkumulátor üzemképességét nagy mértékben befolyásolja az időjárás, az alacsony és a magas hőmérséklet egyaránt csökkenti a produktivitását. Magas hőmérsékleten (30 Celsius fok felett) érdemes éjszakára kint hagyni, hogy lehűljön az eredetileg is forró szerkezet.
A szállításra önköltségi árat számítunk fel, amely megállapításában szerepet játszik az akkumulátor tömeg, mérete, illetve hogy milyen távolságról kell elszállítanunk.
Kétféle típust különböztetünk meg, az indító és a ciklikus akkumulátort. Az előbbi nagy áram leadására képes rövid ideig, az utóbbi pedig kisebb mértékű áram leadásával huzamosabb ideig bírja a töltés-kisütés gyakorlatát.